Välkommen hit!

Roligt att just ni kikade in på denn nya blogg. Jag hoppas få dela med mig av bl.a lite barnshopping, inredning, shopping för oss mammor osv osv...

Jag kan börja med att visa lite av de fina klädesplagg jag fick med mig hem för några helger sedan från den underbara butiken Milla Milano i Stockholm.

Jag hittar alltid massa fint till Tilde när jag är där och Milla som driver butiken har även en blogg och skickar till er alla som inte kan besöka den fysiska butiken.


Dessa underbara ballerinas fick jag med mig hem, kommer vara lovely att matcha till alla söta tunikor och klänningar i sommar. De används redan flitigt här hemma av prinsessan...


Och ni har väl inte missat I Dig Denim´s härliga kollektion. Dessa Denver jeans fick Tilde och i stl 74/80, de är väldigt rymliga måste jag säga och hon kommer kunna ha dessa tuffingar hela våren, sommaren och in på hösten också. (bild från i dig denims hemsida)


Stövlar från Hunter som jag älskar, längtar tills Tilde kommer upp i stl 24 men det är nog snart:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0