Till prinsessrummet...

Room Seven är ett inredningsmärke för barn som jag älskar. Danskt men finns  att få tag på i Sverige. Hittade en ursöt bild som jag inspireras av när jag ska byta ut spjälsängen till en växa säng i lillans rum. Blir väl efter sommaren nån gång:-)

Letar för fullt efter fina lite äldre växasängar second hand...



Jag gillar verkligen denna stil, lite lantligt sådär. Skulle passa perfekt i lillans rum.

Och för resan:


Ha en underbar dag i solen. Själva ska vi kurera oss efter slängen av magsjuka eller matförgifting vi åkte på i söndags natt. Usch....sånt är verkligen inget kul. Som tur var var det bara J och jag som drabbades men Tilde fick vara hemma från dagis idag ändå ifall att.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0